(Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

by admin on January 5, 2012

in Gambar Menarik

  • Sharebar

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Banyak benda pelik-pelik kat dalam dunia ni yang kita tak tahu..Maklumlah negara kita tidak akan lakukan benda-benda yang tidak masuk akal ni..Jom kita tengok restoran yang pelik kat dalam dunia ni…

1. Cannibalistic Restaurant ( JAPAN )

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran yang menghidangkan sushi di dalam badan manusia. Badan diperbuat daripada makanan dan diletakkan di atas meja bedah, seperti di dalam hospital. Pelanggan boleh “membedah” dimana sahaja mereka mahu dengan membedah badan itu dan memakan makanan di dalam badan itu.

2. Toilet Restaurant ( TAIWAN ) 

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran yang berilhamkan tandas, dihiasi dengan rekaan-rekaan tandas. Pelanggan akan duduk di tepi meja yang diperbuat dari bathtub, kerusinya diperbuat seperti tandas, hidangan makanan juga diletakkan di dalam pinggan dan mangkuk berbentuk tandas.

3. Restaurant in the Sky (BELGIUM)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran yang boleh menampung sehingga 22 orang, terletak pada ketinggian 150 kaki di udara. Meja dan kerusi  diangkat oleh kren di mana bayaran boleh mencecah sehingga 8 ribu euro.

4. Dark Restaurant (CHINA)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran yang dicat sepenuhnya dengan warna hitam dan gelap sepenuhnya. Pelanggan akan dibawa masuk ke dalam restoran dan makan dengan menggunakan night vision goggle.  Lampu, telefon bimbit dan benda berlampu dilarang dibawa masuk ke dalam restoran ini.

5. Graveyard Restaurant (INDIA)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran ini dibina di atas kubur dengan meja-meja diletakkan di antara 2 kubur

6. Restaurant in a Prison (ITALY)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran yang teletak di dalam sebuah penjara di Itali yang berusia 500 tahun. Pekerja-perkerja restoran adalah banduan penjara itu sendiri yang dikawal ketat oleh warden penjara. Restoran ini cukup terkenal sehingga tempahan meja dilakukan seminggu lebih awal.

7. Robot Restaurant (CHINA)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Pelanggan begitu hairan bagaimana pekerja restoran ini bekerja sehingga 21 jam dalam sehari dan menggelarkan restoran itu restoran robot kerana pekerjanya bekerja tanpa hetni. Persoalan mereka terjawab kerana pekerja restoran ini adalah pasangan kembar seiras!

8. Undersea Restaurant (MALDIVES)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran di bawah laut pertama di dunia, di bawah lautan Hindi. Anda pasti suka.. icon smile (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

9. Condom Restaurant (THAILAND)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Ada banyak kondom di dinding2 dan lukisan kondom di karpet, hingga kepala pelayannya yang menggunakan kondom. Setelah makan, pengunjung akan diberi kondom di meja kasir.

10. Medical Restaurant (TAIPEI)

grey (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

Restoran yang bertemakan perubatan, tongkat dihiaskan di dinding restoran, pelayan berpakaian seperti jururawat, dan minuman dihidangkan di dalam botol IV drip!

::P/S: Kalau kat Malaysia ada restoran-restoran macam ni apa akan jadi ea?? tambah-tambah restoran yang guna komdom tu kompem penuh..hihihi…Tapi baru je beroperasi sebulan pasti da kena sita semua barang-barang dia dengan kerajaan..hihihi

pixel (Gambar)10 Restoran Paling Pelik Di Dunia..Jom Tengok..

{ 1 Komen Bernas… Telah Dikongsikan Setakat Ini. Pandangan Anda Pula? }

1 chieynta March 13, 2013 at 3:43 pm

macam mana diorang buat tolong beri tunjuk ajar

  

Reply

Respon Anda? Kongsikan Ulasan Bernas Anda & Berdiskusi Dengan Pembaca Lain Di sini

Previous post:

Next post: