(Gambar) Kekerasan Membawa Kepuasan..

by admin on January 3, 2012

in Gambar Kejam

  • Sharebar

grey (Gambar) Kekerasan Membawa Kepuasan..

Aduh sedih bila tengok video ni..Kalau la kita kat tempat pomp tu apa la yang kita rasakan..Kena pukul dah macam binatang tak mau dengar cakap dah…Binatang lainlah boleh di pukul macam tu tak kan manusia pun dipukul bagai binatang???Mana letak akal fikiran… Jom sama-sama kita layan video ni..

 

::P/S: Sungguh sadis bila tengok perempuan dipukul bagai binatang tetapi kita tidak tahu apa sebab ianya dipukul bagai nak gila…

pixel (Gambar) Kekerasan Membawa Kepuasan..

Respon Anda? Kongsikan Ulasan Bernas Anda & Berdiskusi Dengan Pembaca Lain Di sini

Previous post:

Next post: