(Gambar) Bendera Singapura Diconteng Sempena Perlawanan Malaysia Vs Singapura – Berita Semasa

by admin on August 1, 2011

in Berita Semasa

  • Sharebar

grey (Gambar) Bendera Singapura Diconteng Sempena Perlawanan Malaysia Vs Singapura   Berita Semasa

Berita Semasa : Perlawanan Malaysia Vs Singapura sudah pun berlalu sempena Kelayakan Piala Dunia 2014 pusingan kedua. Malaysia tersingkir akhirnya….Tetapi ada cerita yang kurang elok lain yang kami ingin kongsikan…

grey (Gambar) Bendera Singapura Diconteng Sempena Perlawanan Malaysia Vs Singapura   Berita Semasa

Apa yang boleh kami katakan agak memalukan:

  1. Conteng bendera Singapura
  2. Laser Pointing.
  3. Polis terpaksa escort fan Singapura keluar dari SBJ.

Adakah fan-fan Malaysia nampak perkara sebegini di Stadium Jalan Besar tempoh hari? Adakah tindakan seperti ini menunjukkan kononnya mereka ini cintakan bola sepak negara? Persoalannya kenapa memilih tindakan sebegitu? Kalau betullah tindakan pemain atau penyokong Singapura menyakitkan hati anda semua sebagai penyokong setia pasukan bolasepak negara semua, tak perlulah kita meniru atau buat lebih buruk daripada mereka. Kalau tak……tiadalah bezanya antara kita dengan mereka kalau begitu.

grey (Gambar) Bendera Singapura Diconteng Sempena Perlawanan Malaysia Vs Singapura   Berita Semasa

Kita pernah marah penyokong-penyokong bolasepak Indon yang membakar jalur gemilang tempoh hari, kenapa kita cuba ulangi perbuatan memalukan seperti ini. Walaupun bukan ramai yang terlibat, tetapi disebabkan segilintir golongan seperti inilah yang memberikan imej buruk kepada pasukan Malaysia.

Kredit Gambar : Stomp

pixel (Gambar) Bendera Singapura Diconteng Sempena Perlawanan Malaysia Vs Singapura   Berita Semasa

{ 5 Komen Bernas… Telah Dikongsikan Setakat Ini. Pandangan Anda Pula? }

1 azlan August 1, 2011 at 3:35 pm

harimau dan terduduk di depan singa singapura. haha….

  

Reply

2 azali m.s August 2, 2011 at 10:11 am

Nampaknya penyokong bolasepak Malaysia tidak faham erti kata bersukan…Maluuuu dengan segelintir orang Malaysia yang bersifat sebegitu. Se eloknya tindakan hukuman penjara kepada mereka2 yang bersifat sebegitu kerana sifat sebegitu umpama virus yang akan menular dan membentuk pemikiran primitif dan negatif masyarakat Malaysia. Harap kerajaan Malaysia perihatin…orang yang mcm ni lah selalu membuat provakasi dan demontrasi.

  

Reply

3 hadoiyai November 10, 2011 at 10:47 am

Sakit hati betul aku tengok mamat yang pegang bendera singapura tu. Walaupun aku orang Malaysia, aku rasa sangat 2000x malu dengan diorang. Ini yang dikatakan anak tak makan saman. Bila orang lain kutuk kita, kita punyalah bising. tapi, tak sedar yang kitapun dua kali lima. Bongok betul orang tu… Bodoh nak mampus… geram betul aku!!!!!!!!!!!!!!!!

  

Reply

4 informasi December 5, 2011 at 7:21 am

Memalukan org malaysia je…

  

Reply

5 uzumaki narumi September 4, 2012 at 4:34 pm

Apa da!!!! Kesian org singapapura…… walaupun aq mmg org malaysia…. tapi aq tahu macam mana rasa kena buat cam tu……. haiseh!!! ape nak jadi lerr……

  

Reply

Respon Anda? Kongsikan Ulasan Bernas Anda & Berdiskusi Dengan Pembaca Lain Di sini

Previous post:

Next post: